Mengenal jejaka teruna… Jeng!3x…


Seringkali kita dengar tentang lelaki jika mencari pasangan hidup selalunya memilih yang masih perawan, mungkin sudah menjadi lumrah alam atau sifat ego lelaki yang menjadikan lelaki berfikiran seperti itu tentang bakal pasangan hidup mereka. Sehinggakan ini menjadi topik hangat walau dimana pun, dan menjadi entri paling digemari dalam blog berkaitan keperawanan, malam pertama perkahwinan dan lain-lain yang bersangkutan…
Nazim rasa kadangkala perkara ni tidak adil bagi kaum wanita bila hal keperawanan ini dijadikan isu mencari pasangan hidup. Ramai lelaki tidak mahu “kelapa yang ditebuk tupai”. Tapi sekiranya ditakdirkan kelapa itu mampu bercakap, ia pasti berkata “aku pun tak rela ditebuk tupai… lebih lagi tupai yang dah biasa tebuk kelapa lain”. Mungkin itulah kata-kata sinis si kelapa bila diajak berbicara tentang harga diri seekor tupai dengan sebiji buah kelapa…

Artikel ni khusus buat para gadis diluar sana yang ingin mengenali samada jejaka pilihan mereka tu masih teruna ke tidak… hehe… ~_^

1 :: Seorang jejaka yang tidak pernah melakukan hubungan seks dengan mana-mana wanita biasanya memiliki perasaan ghairah terpendam. Kebiasaannya diwaktu pagi ketika baru bangun dari tidur, alat vitalnya akan berdiri.

2 :: Dibahagian bawah kelopak mata si teruna biasanya berwarna cerah. Sebaliknya jejaka yang sudah tidak teruna, bahagian bawah kelopak matanya lebih gelap dan berbentuk cengkung. Ini disebabkan tenaga dari tubuh yang digunakan semasa proses ejakulasi.

3 :: Seseorang yang masih teruna akan selalu mengalami mimpi basah, berbeza dengan jejaka sudah pernah melakukan hubungan yang tidak akan pernah lagi mengalami mimpi yang serupa.

4 :: Warna alat vital dan puting si teruna biasanya berwarna cerah kemerahan, jika tidak teruna warnanya agak gelap kecoklatan atau kehitaman.

5 :: Bentuk perut si teruna biasanya datar. Jika seseorang kerap melakukan hubungan, bentuk perut akan berubah menjadi buncit.

6 :: Bahagian punggung jejaka yang masih teruna kelihatan berat dan berisi, mereka yang sudah pernah melakukan hubungan menyebabkan punggung mereka tidak begitu kelihatan atau setidak-tidaknya berisi seperti masih teruna.

Ini hanyalah secara teori, berdasarkan pemerhatian dan pembacaan. Ketepatannya tidak lah 100% dijamin. Namun begitu, masih ada kebenarannya. Macam ni barulah adil kan? ~_^