Telefon budak dulu-dulu… Budak sekarang ada tak?


Korang kenal tak benda dalam gambar tu? Hehe… ~_^
Teringat masa zaman kanak-kanak dulu, telefon buatan sendiri dari 2 biji tin yang disambung dengan seutas tali atau benang… Seronok juga main benda ni, walaupun tak dapat nak sms (sebab masa tu tak tahu pun pasal sms-2 ni, ada juga sms masa tu tapi tulis kat kertas & pos terus kat penerima by-hand)… :p