Gadis dijual rakan…


Hurm… Peringatan buat gadis-gadis diluar sana supaya lebih berhati-hati bila menerima tawaran dari sesiapa, walaupun mungkin individu itu rakan rapat korang. Sebabnya, dunia zaman sekarang ni biasanya “Nothing For Free”… kan? Nak masuk tandas pun sekarang kena bayar…

Ni kisah seorang gadis berusia 19 tahun dari Pontian, Johor, yang dijual oleh rakannya ke Ibu Kota pada 6 November lalu. Dia dijual kepada seorang lelaki berusia 30-an kerana rakannya tu gagal menjelaskan hutang pada lelaki tersebut… Tu lah bahayanya berhutang, seboleh-bolehnya elakkan diri dari berhutang. Kalau nak juga berhutang dan tak boleh nak jelaskan, janganlah jadikan orang lain yang tak berdosa jadi mangsa…

sumber :: FreeGen Tube