Assalamualaikum..
Dah lama aku tak buat update kat sini.. Akhirnya aku berjaya juga buat blog ni bersawang.. hehe.. 😛

Aku malas nak buat update kat sini, sebab first dulu aku buat blog ni sebagai blog peribadi. Tapi akhirnya tersasar jadi blog ntah-apa-apa-ntah.. Then aku sedar aku tak sesuai nak buat blog peribadi.. Lagipun nothing interesting sangat tentang kehidupan aku yang nak aku share kat sini. Sebab aku ni biase-2 je.. ^^v

So the resolution is, aku buat blog lain untuk aku kongsi semua bahan bacaan aku. Dan pada masa yang sama aku tak nak tutup blog ni, sebab mana lah tahu one day aku terbuka hati nak tulis pasal aku pula kat sini.. 😛

Ok blog baru aku macam yang korang boleh nampak feed rss kat widget pada sisi kanan ni.. Klik dan korang akan dihantar terus ke sana.. Happy reading.. ^^v